X

انواع کلید هوشمند knx

تقاضا برای راحتی و تطبیق پذیری در مدیریت سیستم های گرمایش، روشنایی و کنترل دسترسی برای یک خانه خانوادگی و همچنین یک مجتمع اداری در حال رشد بالا رفته است. در عین حال، استفاده بهینه از انرژی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. مردم مکانی راحت، پایدار و امن برای زندگی و کار می‌خواهند و اینجاست که اتوماسیون به کار می‌رود.

با این حال، راحتی و ایمنی بیشتر همراه با مصرف انرژی کمتر تنها با کنترل و نظارت هوشمند بر همه محصولات درگیر به دست می آید. این یک چالش واقعی است زیرا به سیم کشی بیشتری نیاز دارد که از سنسورها و محرک ها تا مراکز کنترل و نظارت اجرا می شود. برای حرفه ای ها، چنین انبوه سیم کشی به معنای تلاش بیشتر در طراحی و نصب، افزایش خطر آتش سوزی و افزایش هزینه ها است. اینجاست که KNX می پرد!

فناوری مناسب برای پروژه های ساختمان های هوشمند پیشرفته

امروزه، ایجاد ساختمان‌ها باید نیازهای جدید مالکان و کاربران آن‌ها را که انتظار ساختمان‌های سطح بالا که هوشمند نیز هستند را برآورده کند. بنابراین، تنها فناوری مناسب به شکل‌دهی ساختمان‌های هوشمند با نتایج عالی کمک می‌کند.

 

انواع مختلف کلید هوشمند KNX

رابط یونیورسال KNX کلید به شما این امکان را می دهد که از هر کلید معمولی به عنوان یک کلید هوشمند KNX استفاده کنید.

ورودی های باینری توکار را می توان در یک جعبه تقسیم عمیق در پشت یک کلید سوئیچی/فشاری معمولی برای اتصال کنتاکت ها استفاده کرد. عملیات سوئیچینگ کنتاکت ها به تلگرام KNX تبدیل می شود. ورودی ها می توانند توابع مختلفی را به خود اختصاص دهند یا مستقل از یکدیگر تنظیم شوند. ورودی ها را می توان به عنوان خروجی (حداکثر 2 میلی آمپر) تنظیم کرد.

 

مزایای انواع کلید هوشمند knx

  • یک فناوری آینده نگر
  • انعطاف پذیری و شخصی سازی بی پایان
  • یک سیستم امن و مطمئن
  • صرفه جویی در زمان و نصب آسان
  • یک راه حل یکپارچه و ثابت در آینده
  • یک جامعه بین المللی
  • تحقق رویای اتوماسیون

اتوماسیون لازم نیست سخت باشد. این به سادگی نیاز به سیستمی دارد که با اطمینان از اینکه همه اجزا از طریق یک زبان مشترک با هم ارتباط برقرار می کنند، مشکلات دستگاه های ایزوله را برطرف کند. نوع دستگاهی که می خواهید استفاده کنید دیگر مهم نیست. این که آیا می خواهید روشنایی، کرکره ها، سیستم های امنیتی، مدیریت انرژی، گرمایش، تهویه، سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های سیگنالینگ و نظارت، رابط های سرویس و سیستم های کنترل ساختمان، کنترل از راه دور، کنترل صوتی و تصویری، ... همه اینها را کنترل کنید. توابع از طریق یک سیستم یکنواخت کار می کنند. به این اصل کار متقابل می گویند. این کنترل خانه و ساختمان آسان است. این KNX است.

 

راه حل های یکپارچه برای کار آسان، همه در یک ابزار.

 

این می تواند هر برنامه کاربردی (تهویه مطبوع، گرمایش، پانل های فتوولتائیک، روشنایی و غیره) را در یک سیستم مشترک ادغام کند. نیازی به ایجاد ترانک یا پمپ های مختلف برای مناطق مختلف ندارد. این امر امنیت، کارایی، سهولت استفاده را برای حرفه ای ها به ارمغان می آورد تا مناطق جداگانه را پیکربندی کنند و کاربران از آن بهره مند شوند. برای سیستم استاندارد باز،آماده برای اینترنت اشیا فناوری های فراوانی وجود دارد. اما اطمینان از اینکه همه فناوری‌های قدیمی و جدید مطابق انتظارات مشتریان خواهند بود و در برابر تغییرات آتی بازار زنده می‌مانند، یک چالش است. بنابراین، فناوری‌های استاندارد تأیید شده توسط سازمان‌های بین‌المللی مستقل، هم توانایی ادغام با هر تقاضای بازار امروز (چه اینترنت اشیاء) را تضمین می‌کنند و هم فناوری‌های مقاوم در آینده را که سال‌ها دوام خواهند داشت.

آزادی

معماران نمی خواهند به نوع خاصی از محصولات که ممکن است متناسب با طرح در حال پیشرفت نباشد، محدود شوند. با انواع کلید هوشمند knx آزادی طراحی بر روی هر گونه مواد، رنگ و غیره وجود دارد. حرفه ای ها همیشه محصولی را پیدا می کنند که با آن طرح مطابقت داشته باشد.

ساختمان های اداری

دفتر خود را طوری طراحی کنید که نیازهای شما را برآورده کند و باعث صرفه جویی در هزینه شود. با انواع کلید هوشمند knx می توانید هزینه های نگهداری خود را از نظر مصرف انرژی به میزان قابل توجهی کاهش دهید. علاوه بر این استفاده از فناوری هوشمند باعث افزایش بهره وری و کیفیت دفتر شما و کارکنان آن می شود.

ساختمان های مسکونی

با فناوری انواع کلید هوشمند  KNX فضای زندگی خود را متناسب با سبک زندگی خود طراحی کنید. یک ویلای لوکس یا آپارتمان مدرن با بالاترین راحتی و کیفیت تغییر شما را در بازار املاک بهبود می بخشد.

هتل ها

هر هتلی می خواهد سطح بالایی از راحتی را به مهمانان خود ارائه دهد. در عین حال، صرفه جویی در هزینه ها با کنترل هوشمند مصرف انرژی مهم است. اتوماسیون ساختمان با انواع کلید هوشمند knx راه حل عالی برای برآورده کردن انتظارات بالای مهمانان شما بدون اتلاف انرژی زیاد است.

مدارس و دانشگاه ها

هر مدرسه یا دانشگاهی با این چالش مواجه است که با کمترین هزینه، بالاترین راحتی و کارایی را برای دانش آموزان خود فراهم کند. ایمنی همچنین یکی از محورهای اصلی یک محیط آموزشی است. اتوماسیون هوشمند با انواع کلید هوشمند knx نسل فردا را ایمن و سالم نگه می دارد.

بیمارستان ها

در بخش سلامت، زیرساخت دیجیتال قابل اعتماد و کارآمد بسیار مهم است. نظارت مستمر، اقدامات ایمنی و مدیریت کارآمد انرژی، روال روزانه را در سازمانی که در آن هر جزئیات مهم است، بهبود می بخشد.

استادیوم ها و سایر امکانات ورزشی

یک مرکز ورزشی برای بسیاری از رشته ها و رویدادهای ورزشی استفاده می شود. یک سیستم اتوماسیون بسیار منعطف، یک دارایی واقعی برای مدیریت روزانه زیرساخت ها است.

فرودگاه ها

فرودگاه یک محیط بسیار کنترل شده است که روزانه میلیون ها مسافر از آنجا عبور می کنند تا پرواز خود را بگیرند. بدون شک کارایی محور اصلی این نوع سازمان است. انواع کلید هوشمند knx می تواند به مدیریت روشنایی، تهویه مطبوع و گرمایش برای بهبود آسایش مسافران از سراسر جهان کمک کند.

ساختمان های صنعتی

تولید کالا نیازمند زیرساخت کارآمد و قابل اعتماد است. علاوه بر این، مهم است که یک ساختمان صنعتی و کالاهای آن در برابر نفوذگران محافظت شود. انواع کلید هوشمند knx یک سیستم ایمن و آسان برای مدیریت برای یک فرآیند تولید پایدار ارائه می دهد.

مطالب کاربردی

نرم افزار (اپلیکیشن) خانه هوشمند

سیستم (کنترل) هوشمند چیست و چه کاربردی‌هایی دارد؟

انواع روش‌های هوشمندسازی ساختمان

تجهیزات هوشمندسازی (ساختمان)

پکیج هوشمندسازی ساختمان

هوشمندسازی بی سیم و تفاوت آن با هوشمندسازی سیمی

هوشمندسازی استخر

سنسور حرکتی کوچک

امکانات  و ویژگی های خانه هوشمند

پروتکل های خانه هوشمند

هوشمندسازی ساختمان

انواع تجهیزات هوشمند

قیمت هوشمندسازی خانه

خانه هوشمند چیست