X

هوشمند سازی استخر


اینترنت اشیاء در حقیقت به معنای اتصال هر گونه اشیاء به اینترنت گفته می شود. اتومبیل، وسایل آشپزخانه و حتی نمایشگر ضربان قلب هم می توانند به اینترنت اشیا متصل شوند. هر چه دامنه ی اینترنت اشیاء در چند سال آینده گسترده تر شود، وسایل و اشیاء بیشتری به این لیست اضافه خواهند شد. اما اگر بخواهیم بهتر بگوییم، برای تعریف وسایلی که باهم در ارتباط هستند استفاده می شود. اینترنت اشیا برای وسایل متصل به آن شبکه ای ایجاد می کند تا از آن طریق، با یکدیگر ارتباط داشته و کارها را در هماهنگی با یکدیگر انجام دهند. از یک سنسور ساده تا گوشی هوشمند می توانند به یکدیگر متصل و مرتبط باشند. اینترنت اشیا در خانه هوشمند نقشی کلیدی ایفا می کند و اساس هوشمند سازی برق ساختمان ، استخر و سایر محیط میباشد. سیستم مدیریت از راه دور در هوشمند سازی منزل یک اپلیکیشن یا نرم افزار است که در گوشی تلفن همراه یا تبلت نصب می شود و شما می توانید با استفاده از آن، دستورات و تنظیمات لازم را وارد نمایید. این سیستم مانند مرکز کنترل استخر عمل می کند و همه چیز از طریق آن کنترل می شود. تمامی دستگاه ها و تجهیزات استخر به سیستم مدیریت متصل هستند و با دستورات اجرایی که به سیستم داده می شود، تحت کنترل قرار می گیرند.

 

هوشمند سازی استخر

 

تخلیه آب استخر با استفاده از هوشمند سازی


تمیز کردن استخر برای صاحبین آن مثل کابوس است. اما به لطف سیستم خانه هوشمند و پاکسازی خودکار استخر، این کار به راحتی و بدون هیچ زحمتی انجام می شود. در هوشمند سازی استخر ، آب به صورت ممتد و مفیدی در گردش است و همین باعث جلوگیری از تجمع مواد شیمیایی، میکروب یا جلبک ها و همچنین مصرف بهینه انرژی می شود. نازل های تعبیه شده در گوشه های استخر این تکنولوژی خودپاکسازی را میسر می کنند. این نازل ها آب استخر را به جهت های مختلف حرکت می دهند و از این رو، کثیفی ها به سمت چاه فاضلاب روانه می شوند. پس از آنکه آب استخر کاملا تمیز شد، نازل ها به داخل دیواره ها رفته و مخفی خواهند شد.


سیستم کلرزنی در هوشمند سازی استخر


این سیستم برای اطمینان از سطح مناسب کلر آب استخر استفاده می شود. سیستم کلرزنی هوشمند میزان کلر موجود در آب را سنجیده و در صورت نیاز، کلرزنی می کند. دیگر لازم نیست نگران این کارهای جزئی اما مهم باشید. به علاوه، شما امکان آن را خواهید داشت که وضعیت کلر موجود در آب را با استفاده از تلفن همراه خود مدیریت و کنترل کنید.


پمپ های هوشمند سازی استخر


پمپ هوشمند برای استخرها یک موضوع مهم است و باید وجود داشته باشد زیرا در صورت عدم وجود آن، باید هزینه زیادی برای قبوض برق پرداخت کرد؛ به طوری که استفاده از استخر برای خیلی از افراد به صرفه نخواهد بود. جالب است بدانید که استفاده از پمپ های هوشمند بیش از سایر تجهیزات هوشمند سازی خانه مانند سیستم تهویه هوا، باعث صرفه جویی در مصرف برق و کاهش هزینه های آن می شود. پمپ هوشمند استخر مدت زمان طولانی تری را کار می کند و در عین حال، برق کمتری را به مصرف می رساند.


نورپردازی هوشمند سازی استخر


نورپردازی استخر معمولا سختی های خود را دارد و لامپ های تعبیه شده در استخر را فقط از ریموت های مخصوص می توان کنترل کرد. اما مجهز کردن استخر به سیستم برق هوشمند ساختمان شرایط را کاملا عوض می کند. در این صورت، می توان لامپ های LED را با استفاده از تلفن همراه و از راه دور روشن / خاموش و حتی میزان نور را کم یا زیاد کرد.برای هوشمند سازی ساختمان خود می توانید از طریق وب سایت نیازیتو انواع سیستم هوشمند ساختمان را مشاهده کنید و از هزینه هوشمند سازی ساختمان با خبر شوید.

 

سنسور تشخیص دهنده میزان آب لازم در هوشمند سازی استخر چگونه عمل میکند؟


سطح آب استخر ممکن است به دلایل مختلفی همچون موارد زیر کاهش پیدا کند.
•    تمیز کردن فیلترهای اصلی شن و آهک
•    شیرجه زدن در استخر
•    تبخیر
•    آب بازی در استخر
•    و غیره
با هوشمند سازی منزل خانه خود لازم نیست نگران سطح آب استخر و پر کردن آن باشید. پمپ های هوشمند به صورت خودکار کمبود آب را تشخیص داده و به اندازه ی نیاز، آب پمپاژ می کنند. فقط کافیست به سیستم مدیریت، میزان کافی آب استخر را بگویید تا هر روز سطح آب را به همان میزان برساند.

نرم افزار (اپلیکیشن) خانه هوشمند

سیستم (کنترل) هوشمند چیست و چه کاربردی‌هایی دارد؟

انواع روش‌های هوشمندسازی ساختمان

تجهیزات هوشمندسازی (ساختمان)

پکیج هوشمندسازی ساختمان

هوشمندسازی بی سیم و تفاوت آن با هوشمندسازی سیمی

هوشمندسازی استخر

سنسور حرکتی کوچک

امکانات  و ویژگی های خانه هوشمند

پروتکل های خانه هوشمند

هوشمندسازی ساختمان

انواع تجهیزات هوشمند

قیمت هوشمندسازی خانه

خانه هوشمند چیست